2011. augusztus 17., szerda

Tojáskrém


Imááádjuk a tojáskrémet! Most hogy tyúkjaink is vannak, van bőven tojás, így gyorsan bekevertem vacsira egy nagy adaggal. :)

Hozzávalók:
-10 db tojás
-1 fej lilahagyma
-1 teáskanál mustár
-1 teáskanál só
-csipet bors
-kb. 1-1,5dl étolaj
-2-3 evőkanál tejföl

Elkészítés: Feltesszük a 9 db tojást főni, közben a maradék 1 db-ot fogjuk, és elválasztjuk a fehérjétől a sárgáját. A sárgájához hozzáadunk 1-2 teáskanál mustárt és összekeverjük vele. Ezután a mixergéppel folyamatosan verve elkezdjük csurgatni rá az étolajat, jó habosra verjük, és máris kész a majonéz. :) A megfőtt tojásokat reszelőn lereszeljük ( a nagyobbik lukas sajtreszelőn), hozzáadjuk az apróra vágott hagymát, sót, borsot, tejfölt, majonézt és jól összekeverjük.
Ízesíthetjük még 1 teáskanál mustárral is, én nem szoktam mert ez így pont jó nekünk. Rakhatunk még bele snidlinget, vagy én szoktam még erős paprikát kis kockákra vágva.
A hűtőben lehűtjük és zöldséggel, kenyérrel tálaljuk!
Isteni finom!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...