2012. február 27., hétfő

Tepsis sajtos kenyér


Egy újságban találtam ezt a receptet, és mivel volt otthon pár szelet szikkadt Graham kenyér, hát ki is próbáltam. Vonzott, hogy nem olyan magas a kalória szintje, és szerintem nagyon finom volt. Már régóta ki akartam próbálni a melegszendó sütést sütőben :)

Hozzávalók:
1 ek vaj
8 szelet Graham kenyér
10 dkg előszeletelt óvári sajt (én trappistát használtam)
3 dl tej (1,5%-os)
2 tojás
5 dkg reszelt trappista sajt
1 csipet őrölt szerecsendió, és egy kevés só, bors

A kenyereket kivajazott tepsibe tesszük (én sütőpapírral is kibéleltem), és mindegyikre rakunk egy-egy szelet sajtot. A tejbe bele ütjük a tojásokat, a fűszerekkel ízesítjük, bele tesszük a reszelt sajtot és összeturmixoljuk. A tejes-tojásos löttyöt a kenyerekre locsolom és 180°C-ra előmelegített sütőbe dugom. Amint a kenyérszeletkék felisszák a tejet, és a sajtok pirulni kezdenek a kenyérkék tetején, elkészült a reggelink! Nagyon finom, és egyszerű reggeli :)

Egy adag 320kcal, 20,3g fehérje, 14g zsír, 26g szénhidrát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...