2012. január 7., szombat

Almás-fahéjas pogácsa

Valami almásra vágytam, és mivel semmi nekem tetsző receptet nem találtam, kicsit összevariáltam párat. Az eredmény ISTENI lett!

Hozzávalók:
22dkg liszt, 10dkg vaj, 1tojás, 10dkg cukor, 2 alma, 1 teáskanál fahéj, 1 marék mazsola, fél zacskó sütőpor.

Elkészítés:
A hozzávalókat összekeverjük, az almákat lereszeljük, kinyomkodjuk a levét és a kikevert tésztába rakjuk. 1 órát pihentetjük a hűtőben, közben a sütőt előmelegítjük 180C-ra. A tésztát kivesszük a hűtőből és ha ragacsos akkor még egy kis lisztet adunk hozzá és kinyújtjuk. Nagy pogácsa szaggatóval kiszaggatjuk és sütőpapírral kibélelt tepsire sorakoztatjuk. Csak felfelé fog nőni, terülni nem fog így lehet többet is rakni egy tepsire. A tetejét cukros vízzel lekentem és kristálycukorral megszórtam sütés előtt. Nagyon finom. :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...