2012. január 13., péntek

Diós-kókuszos csók

A maradék tojásfehérjéből akartam valamit sütit, ami gluténmentes, hogy ehessen a fiam is. Sajnos nem találtam megfelelő receptet, ezért összeállítottam egyet és jó lett. :)))

Hozzávalók:
-5 tojás fehérje
-20dkg porcukor
-20dkg dió
-10dkg kókuszreszelék
-csipet só

Elkészítés:
A sütőt előmelegítettem 160C-ra.
A fehérjét robotgéppel felvertem keményedésig, ezután beleraktam a sót és a cukrot, és ezzel is krémesre kevertem amíg fényes masszát nem kaptam. Ezután hozzáadtam a diót és a kókuszreszeléket apránként. Jól kikevertem, és egy kanállal kis halmokat raktam sütőpapírral bélelt tepsire. Kb. 15percig sütöttem. 30db jött ki belőle, de csak tippelek mert nagyon gyorsan elfogyott, nem volt idő megszámolni :) Nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...