2012. január 29., vasárnap

Hideg kutya


Gyerekkorom kedvenc sütije volt, rengetegszer csináltam :)

Hozzávalók:
25dkg margarin
10dkg cukor
5kg kakaópor
10 evőkanál tej
1 van. cukor
5dkg őrölt mandula
Egy nagy csomag téglalap, vagy kocka alakú vajas keksz

Elkészítés:
Püspökkenyér forma sütőbe szoktam rakni. Először is kibélelem folpackkal, vagy alufóliával, hogy amikor kész könnyen kivehessem. A keksz kivételével mindent beleöntöttem egy fém edénybe és összefőztem. Ezután kentem a kibélelt forma aljára és raktam rá egy sor kekszet és mindezt váltakozva egészen míg míg a krém el nem fogyott. Legfelülre is krémnek kell kerülni. Betakartam alufóliával ráraktam nehezéknek egy dobozos tejet :), és egy éjszakára a hűtőben hagytam. Másnap kiborítottam , kiszedtem az alufóliából és felszeltem! Isteni!!!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Gasztromammies!

    Szeretném kérdezni, hogy pontosan melyik vajas kekszet használtad fel a süteményhez és hol lehet beszerezni azt!?
    Köszönettel: Szilvi Donát Anyukája

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...