2010. december 31., péntek

Melegszendvicskrémek

gombás, velős, bruschetta

Én a gombásat ajánlom a legjobban!!!Mennyei az íze!!!!!( Az is fogyott el leghamarabb ) :)



Hozzávalók:
Gombáshoz: 50dkg gomba, 1 nagy fej hagyma apróra vágva, só, bors, pirospaprika, 1tojás, 1 kis doboz tejföl.

Velős pirítóshoz: 50dkg velő, 2 vöröshagyma apróra vágva, 2 gerezd fokhagyma, pirospaprika, só, bors, babérlevél.

Bruschettához: 15dkg mozzarella vagy feta sajt,
10szem apró paradicsom, 1 zöldhagyma, 1 lila hagyma, kevés olíva olaj, só, petrezselyem.


Elkészítés:
Gombás: A hagymát olajon megpároljuk, hozzáadjuk a gombát , sózzuk, borsózzuk, és puhára pároljuk. Amikor kész, pirospaprikával megszórjuk és ráütünk egy tojást (én kettőt raktam rá). Megsütjük és félrehúzzuk kihűlni. Amikor már langyos, hozzákeverjük a tejfölt.Ezt pirítósra kenjük, megszórjuk trapista sajttal és berakjuk a sütőbe, amíg a sajt ráolvad! ISTENI FINOM!!!!

Velős: A hagymát üvegesre pirítottam, kevés vízzel felöntöttem, és szétfőztem. Közben beleraktam két szétnyomott fokhagymát is. Fűszereztem és beleraktam a hártyáitól megtisztított, megmosott velőt. Összefőztem pépesre, közben kevergettem mert könnyen leég a vége fele. Pirítósra kentük és mind megettük :)

Bruschetta: A hozzávalókat feldaraboltam, egy tálban összekevertem, meglocsoltam olajjal és fokhagymával bekent pirítósra raktam, amit a sütőbe beraktam még 1-2 percre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...