2011. január 31., hétfő

Káposztás rúd



Jaj én minden káposztás dolgot imádok, főleg a rétest!!! Na ez olyan rétespótló dolog!!!
Nagyon finom....de tényleg!
Én a maradék dinsztelt káposztát le szoktam fagyasztani, és így legközelebb csak ki kell vennem hozzá egy adagot a fagyasztóból. :)

Hozzávalók:

1 csomag fagyasztott leveles tészta
1 fej káposzta, 1 kis olaj, só, 1 hagyma, 2 t.k ecet

Elkészítése:
A hagymát elkezdjük dinsztelni olajon,közben a káposztát lereszeljük rádobjuk, sózzuk és
ráöntünk egy deci vizet körülbelül.Jól megpároljuk , és ráöntjük az ecetet is. Ha már nincs leve kicsit lepirítjuk és kész. Hagyjuk hűlni.
Közben a leveles tésztát kiolvasztottuk és lisztes deszkán kinyújtottuk és hosszú vastag csíkokra vágjuk. (nekem összesen 6db jött ki a két lapból, ami a zacskóban volt). Megtöltjük a káposztával, összenyomjuk a két hosszú felét(egymásra hajtottam) és a két végét behajtjuk, hogy ne folyjon ki a káposzta.A tetejét bevagdossuk és sütőpapírral kibélelt tepsibe rakjuk. Kb. 20-30perc alatt megsül 180C-on. Nagyon finom!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...